miércoles, 6 de mayo de 2020

MAÍS GALEGO.........

Bos días!!Seguimos repasando os Determinantes..

1.Nestas oracións hai un PRONOME DEMOSTRATIVO E UN DETERMINANTE DEMOSTRATIVO.A ver se os atopas.

Este xoguete é meu.
Os teus irmáns sempre andan con ese que non me gusta nada.


2.Escribe unha oración que teña un DETERMINANTE DEMOSTRATIVO masculino,plural de cercanía.


3.Imos agora cos DETERMINANTES INDEFINIDOS.
Busca nestas oracións DETERMINANTES INDEFINIDOS.

Algúns rapaces xogan nesa casa.
Onte fun ao cine había varias películas pero non me gustaba ningunha.
Moitos dos exercicios de galego son moi fáciles.
Hai demasiados adultos pechados nese edificio.
Ana foi ao traballo onde había poucas medidas de seguridade.



4.Intenta facer unha oración cun PRONOME INDEFINIDO.(Lembra para ser pronome ten que substituír a un nome).


5.Rematamos cos POSESIVOS(Meu,Teu,Nosos,Vosos,Súa,Miña.......)

Escribe un pequeno diálogo en GALEGO que conteña 4 posesivos(Poden ser pronomes posesivos ou Determinantes posesivos)

3 comentarios:

  1. Hola profe soy Anxo y voy a responder a las preguntas :
    1:pronombre demostrativo ese,determinante demostrativo este.
    2:estés nenos están xogando ao baloncesto.
    3:alguns,ao,dos,nese,ao.
    4:algún ten unha gorra de tenis.
    5:hola Paco meu curma tiña o teu balon de futbol pero quiteille o balón.Toma o tiña na mochila. Grazas diego.adeus.

    Espero que estén ben un saludo Anxo.😀😀

    ResponderEliminar
  2. A 3 está mal .Tes que repasar os determinantes indefinidos:alguns,varios,moitos,poucos....Son os que indican unha cantidade indefinida.Pero ao ,dous ou nese non son indefinidos.
    O diálogo solo ten dous posesivos e non catro(meu,teu) A ver se escribes un que teña os catro posesivos.Un saúdo Anxo. A seguir traballando.

    ResponderEliminar
  3. Ola mestre as respostas son:
    1º este: determinante demostrativo, ese: pronome demostrativo.
    2º eses árbores estan florenciendo.
    3º alguns, varias,moitos,demasiados,poucas.
    4º aqueles son meus amigos.
    5º - Hola María deixasme o teu boli.
    -Si colleo no meu estuche.
    -Está na tua mochila?
    -Non, debaixo de meu pupitre.

    ResponderEliminar